עו"ד הסכם ממון

עד לפני מספר שנים הסכם ממון נתפש ככזה שפוגע ברומנטיקה. היום כבר ברור שההפך הוא הנכון: הסכמי ממון, שלעיתים נקראים גם הסכם קדם נישואין, מבטיחים שקיפות מלאה לגבי ההיבט הכלכלי ובכך מחזקים את הפן הרומנטי. בהתאם מומלץ בחום לערוך בעזרת עו"ד הסכם ממון, ובפרט במצבים שיפורטו בפסקה הבאה.  עו"ד יואל גוב-ארי אמון על גיבוש הסכמי ממון בהתאמה מושלמת לכל זוג.

משרד עו"ד הסכם ממון שירותים

* פער גדול מאוד מבחינת הנכסים – אמנם אחד המרכיבים ההכרחיים להצלחת זוגיות הוא שיתוף, כולל בפן הכלכלי, ומן הסתם הנכסים שמביאים איתם שני בני הזוג אמורים לשרת את האינטרסים המשותפים, אבל גם כל חשוב להקדיש מחשבה גם לתרחיש של פרידה. במצב כזה, מי שהביא לזוגיות נכסים רבים יותר, ובהפרש ניכר, עלול לשלם מחיר יקר על היעדר הסכם ממון.

* חשש מפני שיקולים לא רלוונטיים לחתונה – כל אדם חייב להיות ישר עם עצמו. אם ישנם סימני שאלה סביב הנישואין המתקרבים, וליתר דיוק בנוגע לאינטרסים לחתונה, לא כדאי להסס. הסכם ממון מבטיח נישואין אך ורק מתוך אהבה וחיבור אמיתיים.

* ידועים בציבור – חשוב להדגיש כי חוק יחסי ממון תקף גם למי שלא התחתנו באופן פורמלי אלא "רק" חיים ביחד, כידועים בציבור (כל עוד הם עומדים בקריטריונים הקבועים בחוק). בהתאם ההמלצה על עריכת הסכם ממון, או אם תרצו הסכם חיים משותפים, רלוונטית גם לזוגות אלה (שמספרם גדל משנה לשנה).

* פרק ב' – עבור זוגות שאצלם זהו פרק ב', ובמיוחד אם יש גם ילדים מנישואים קודמים, הסכם ממון מבטיח ראש שקט, גם לבני הזוג וגם לילדיהם.

שירות קשוב והסכם מדויק במיוחד

על-מנת לערוך בעזרת עו"ד הסכם ממון מיטבי, נדרשת פתיחות וכנות מצדכם. עו"ד יואל גוב-ארי מצידו מתחייב לשירות קשוב מאוד, לניסוחים בהירים וחד-משמעיים, וכאמור גם להתאמה מלאה של ההסכם לנסיבות הספציפיות של הזוגיות שלכם. שירות זה ניתן תוך הקפדה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים, בדיוק כמו שאר השירותים המשפטיים שמעניק עו"ד גוב-ארי, ובאחריות מלאה הנובעת מהבנת חשיבותו של ההסכם.

עו"ד הסכם ממון להגנה על רכוש וזכויות בני הזוג באמצעות הסכם מקיף ומקצועי

עורך דין להסכמי ממון

בכל זוגיות ישנם נדבכים רבים, ואחד מהם הוא הפן הכלכלי. אפשר לאהוב את זה ואפשר גם לא, אבל זו עובדה: שיקולים כספיים הם כמעט תמיד חלק ממערכת קבלת ההחלטות. הסכם ממון מבטיח שקיפות מלאה ונישואין על בסיס אהבה בלבד. באופן עקרוני כל אדם יכול לערוך הסכם מסוג זה בעצמו, אבל לנוכח התרומה המשמעותית של עורך דין להסכמי ממון מומלץ להיעזר באיש מקצוע מתאים. עו"ד יואל גוב-ארי כבר סייע לזוגות רבים לצלוח גם את המשוכה הזאת בדרך לנישואין יציבים ואוהבים.

מה תורם עורך דין להסכמי ממון?

* הגנה מלאה על כל הנכסים הרלוונטיים – הסכם ממון הוא שכבת הגנה חיונית לנכסים שבידי בני הזוג עוד לפני הנישואין. על-מנת שההגנה תהיה הרמטית, חשוב להתייחס לכל נכס ונכס, לרבות פירות עתידיים מנכסים אלה וגם נכסים שיתווספו במהלך החיים המשותפים בכל דרך שהיא.

* תשומת לב לכל התרחישים האפשריים – ישנם הסכמי ממון שמוגדרים כמדורגים. כלומר, אופן חלוקת הנכסים במקרה של פרידה משתנה בהתאם למשך הזמן שבני הזוג חיים ביחד, ומושפע גם מהתפתחויות כמו הולדת ילד. הסכם ממון מסוג זה מחייב תשומת לב רבה לכל תרחיש, על-מנת לשקף במדויק את רצונם של בני הזוג.

* תקפות – הסכם ממון שנחתם עוד לפני הנישואין לא מחייב אישור בית משפט. כן נדרש אישור של עורך דין נוטריון על-מנת שההסכם יהיה בעל תוקף משפטי.

* יצירת מצב win-win – אמנם הסכם ממון נתפש כיום כמרכיב מועיל שמחזק את מערכת היחסים, אבל גם כך עלול להיוותר מתח סביבו. עורך דין מיומן יודע לרכך התנגדויות ולהוביל מהלך שמתנהל באופן חלק וללא קונפליקטים מיותרים.

ניסוחים מדויקים וחד-משמעיים

תרומה משמעותית נוספת של עורך דין להסכמי ממון היא שקט נפשי. השקט מושג בזכות היכולת של עו"ד יואל גוב-ארי לערוך הסכם שמבטיח הגנה מלאה לנכסים, על בסיס ניסוחים מדויקים, חד-משמעיים וכאלה שלא יפתחו פתח לתקיפת ההסכם אם ייווצר צורך להפעילו. השירות ניתן בהתאמה מושלמת למאפיינים הספציפיים של כל לקוח או לקוחה, באחריות רבה, ולא פחות מכך, ברגישות.

עורך דין להסכמי ממון שדואג לאינטרסים שלך

הגנה על רכוש וזכויות בני הזוג באמצעות הסכם מקיף ומקצועי

הסכם ממון הוא כלי משפטי חשוב המאפשר לבני זוג להסדיר את היחסים הכלכליים ביניהם, הן במהלך הנישואין והן במקרה של פרידה עתידית. זהו מסמך מורכב הדורש עריכה מדויקת ומקצועית, תוך התחשבות בנסיבות הייחודיות של כל זוג ובהוראות הדין הרלוונטיות.

במשרד עורכי הדין גוב-ארי אילון תמצאו את הידע, הניסיון והמומחיות הדרושים לעריכת הסכמי ממון מן המעלה הראשונה. עורכי הדין שלנו מתמחים בדיני משפחה מזה למעלה מ-40 שנה, ומביאים הבנה עמוקה של ההיבטים המשפטיים והמעשיים של הסכמים אלה.

הסכם ממון יכול להיחתם בכל שלב של מערכת היחסים – לפני הנישואין, במהלכם או אפילו לאחר פרידה. בכל מקרה, מטרתו היא לקבוע כללים ברורים לגבי הזכויות והחובות הממוניות של כל אחד מבני הזוג, ולמנוע מחלוקות עתידיות.

תחומים מרכזיים המוסדרים בהסכם ממון כוללים:

  • הפרדה או איחוד של נכסים שנצברו לפני ואחרי הנישואין.
  • חלוקת רכוש משותף במקרה של פרידה או גירושין.
  • אחריות לחובות של כל אחד מבני הזוג.
  • הסדרי תשלום שוטפים במהלך הנישואין (למשל מימון הוצאות משק הבית).
  • זכויות פנסיוניות, קופות גמל וביטוחי חיים.
  • הגנה על עסקים ונכסים בבעלות אישית.
  • הוראות לגבי ירושה ומימוש צוואות.

 

אנו במשרד גוב-ארי אילון מאמינים כי הסכם ממון צריך להיות תפור למידותיו של כל זוג. לכן, אנו מקדישים את הזמן להכרות מעמיקה של הנסיבות האישיות, הצרכים והרצונות של הלקוחות שלנו. אנו נדאג לגבש הסכם מאוזן והוגן, שישקף נאמנה את ההסכמות של שני הצדדים.

מובן שאנו עומדים על כך שההסכם יעמוד בכל הדרישות המשפטיות והפרוצדורליות הנדרשות כדי שיהיה תקף ובעל תוקף מחייב. אנו מקפידים על ניסוחים מדויקים, חד משמעיים ושלמים, כדי למנוע פרשנויות סותרות בעתיד.

ההמלצה שלנו היא לגבש הסכם ממון כבר בתחילת הדרך המשותפת, כשהיחסים תקינים והאווירה חיובית. זה יכול למנוע מראש חיכוכים סביב נושאים כספיים, ולתרום לשקט הנפשי של שני בני הזוג. עם זאת, גם זוגות ותיקים יכולים למצוא בהסכם כלי חשוב להסדרת ענייניהם.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לייעוץ ראשוני בנושא עריכת הסכם ממון. נשמח ללמוד על הנסיבות שלכם, לענות על שאלות, ולהמליץ על המתווה המשפטי המתאים ביותר עבורכם.

הניסיון הרב שלנו בדיני משפחה בכלל, ובהסכמי ממון בפרט, יעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך עד לקבלת הסכם ממון מקיף, מקצועי ומותאם אישית לצרכים שלכם.

צרו קשר כבר עכשיו, ובואו נתחיל את המסע להבטחת עתיד כלכלי בטוח ויציב יותר עבורכם ועבור משפחתכם.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין דיני עבודה מומלץ
דיני עבודה

משרד עורכי הדין גוב-ארי אילון, שהוקם בשנת 1981, מציע שירותים מקיפים ומקצועיים בתחום דיני העבודה. אנו מביאים עמנו ותק וניסיון עשיר של מעל ארבעה עשורים

קרא עוד >>
ייעוץ חברות ועסקים

ליווי משפטי מקיף לעסקים וחברות בכל שלבי הפעילות ניהול עסק או חברה כרוך בהתמודדות מתמדת עם אתגרים משפטיים מגוונים. החל משלב ההקמה, דרך היבטים של

קרא עוד >>
בוררות עבודה עסקית וכללית

סכסוכים במקום העבודה או בין שותפים עסקיים יכולים להיות הרסניים לארגון, לפגוע באווירה, בתפוקה ובתוצאות הכלכליות. כמו כן, מחלוקות משפטיות מסחריות עלולות לגרור התדיינויות ממושכות

קרא עוד >>