עו"ד גישור עסקי

עולם העסקים מתאפיין בדינמיות רבה, ולא פחות מכך בריבוי אינטרסים. במצב כזה, ייתכנו קונפליקטים ואף סכסוכים לא פשוטים בין עסק לבין ספקים, בין מעסיק לבין עובדים, בין רשת מזכה לזכיין ועוד. במקרים כאלה כדאי מאוד לבצע בעזרת עו"ד גישור עסקי. רצוי כמובן לבחור בעורך דין מומחה לדיני מסחר ובעל יכולות גישור מוכחות כמו עו"ד אורי אילון.

למה כדאי לבצע בעזרת עו"ד גישור עסקי?

* קיצור פרק הזמן עד להחלטה – מערכת המשפט בישראל מתאפיינת בעומס רב. חלקו כתוצאה ממחסור בכוח אדם, וחלקו עקב חוסר יעילות של חלק מהשופטים והשופטות. כתוצאה מכך הליכים משפטיים מתארכים שלא לצורך, ובפרט סכסוכים עסקיים, בעוד הליך גישור מספק פתרון תוך זמן קצר מאוד.

* צמצום אי הוודאות – כל עוד לא נפתר הקונפליקט, העסק מתנהל למעשה בתנאים של חוסר ודאות. גישור, שמוביל כאמור לפתרון נכון ומהיר, מפחית למינימום את תקופת אי הוודאות וחוסר היציבות. בכך מתאפשרת לעסק קבלת החלטות מיטבית.

* מניעת פגיעה במוניטין – על-פי חוק, קשה עד בלתי אפשרי למנוע פרסום של הליכים שמתנהלים מול ערכאה שיפוטית. בהתאם כשסכסוך עסקי מגיע לבית משפט, ישנה סבירות לא מבוטלת שפרטים לא מחמיאים יגיעו לציבור הרחב, ויפגעו בתדמית העסק. הליכי גישור מתנהלים בדיסקרטיות מוחלטת, ולכן נמנע הנזק למוניטין שמהווה משאב יקר ערך מאוד בימינו.

* פתרון אופטימלי לכל הצדדים – עורך דין בתחום המסחרי שהוא גם מגשר בעל ניסיון יודע לגבש פתרון שיספק מענה לצרכים ולאינטרסים של כל הצדדים. חשוב לזכור שבעולם העסקים יש מקרים רבים שבהם אין טעם "לנצח" את הצד השני, אלא עדיף לייצר מצב win-win.

ניתוח מדויק של המצב ופתרון חכם

כשבוחרים לבצע בעזרת עו"ד גישור עסקי, חשוב כאמור לבחור באופן מושכל את איש המקצוע שיוביל את ההליך. עו"ד אורי אילון הוא מומחה בתחום המשפט המסחרי ובעל ניסיון גם כמגשר. הוא ניחן בקשב רב וביכולת לנתח במדויק כל סיטואציה עסקית, וכן ביכולת להניע פתרונות יצירתיים שיבטיחו רווחה וסיפוק אצל כל הצדדים המעורבים בקונפליקט.

גישור עסקי עם פתרונות יצירתיים ומהירים לסכסוכים מסחריים

בעולם העסקים הדינמי של ימינו, מחלוקות וקונפליקטים הם כמעט בלתי נמנעים. בין אם מדובר בסכסוך בין שותפים, ספקים, לקוחות או עובדים, הדרך בה תבחרו להתמודד עם המצב יכולה להיות קריטית להמשך פעילות החברה ולעתיד היחסים העסקיים.

הגישה המסורתית של פנייה לבית משפט אינה תמיד האפשרות המיטבית לפתרון סכסוכים עסקיים. התדיינות משפטית נוטה להיות ממושכת, יקרה, מתישה ומזיקה למערכות יחסים. לעומת זאת, גישור עסקי מהווה חלופה אטרקטיבית המאפשרת לצדדים להגיע לפתרון יצירתי, מהיר וחסכוני.

משרד עורכי הדין גוב-ארי אילון מתמחה בגישור עסקי ומסחרי מזה למעלה מ-40 שנה. הצוות המנוסה שלנו מורכב מעורכי דין מגשרים מוסמכים בעלי ידע נרחב בדיני חוזים, חברות ומשפט מסחרי, לצד כישורים מוכחים בניהול מו"מ אפקטיבי והובלת תהליכי גישור.

אנו מסייעים לצדדים לנהל דיאלוג פתוח ובונה, להבהיר את האינטרסים והצרכים שלהם, ולהגיע בעצמם לפתרון מוסכם. המגשר אינו מכריע או מכתיב את התוצאה, אלא מנחה את התהליך ויוצר את התנאים האופטימליים להידברות.

התהליך מתחיל בפגישות נפרדות של המגשר עם כל אחד מהצדדים, ולאחר מכן עובר למפגשים משותפים. במקרים מסוימים, במיוחד כשיש קושי או חוסר רצון של הצדדים להיפגש, ניתן לקיים גם גישור בנפרד כשהמגשר מתווך בין הצדדים.

היתרונות של גישור עסקי רבים ומגוונים. ראשית, מדובר בהליך מהיר משמעותית בהשוואה להתדיינות בבית המשפט. שנית, הצדדים שומרים על חיסיון ופרטיות, ללא חשיפה פומבית של המחלוקת. שלישית, הצדדים שולטים בתהליך ובתוצאותיו ויכולים לגבש פתרונות שהם Win-Win.

בנוסף, הגישור מאפשר לשמור על קשרים עסקיים ארוכי טווח, בלי "לשרוף גשרים". ולבסוף, מדובר בהליך חסכוני בהרבה מבחינה כלכלית ביחס לניהול הליך משפטי.

אנו במשרד גוב-ארי אילון מזמינים אתכם לבחון את האפשרות של גישור עסקי כאשר אתם ניצבים בפני סכסוך או מחלוקת מסחרית. נשמח לפגוש אתכם, להכיר את הסוגייה הספציפית, ולבנות עמכם מתווה מותאם אישית לקידום הליך גישור מוצלח.

אל תניחו לקונפליקטים לשתק את העסק – צרו עמנו קשר עוד היום ובואו נצעד יחד בדרך הדיאלוג, ההסכמה והפתרון היעיל. הניסיון והמומחיות שלנו בגישור עסקי יעמדו לרשותכם בכל שלב בדרך להשגת ההסדר הטוב ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין דיני עבודה מומלץ
דיני עבודה

משרד עורכי הדין גוב-ארי אילון, שהוקם בשנת 1981, מציע שירותים מקיפים ומקצועיים בתחום דיני העבודה. אנו מביאים עמנו ותק וניסיון עשיר של מעל ארבעה עשורים

קרא עוד >>
ייעוץ חברות ועסקים

ליווי משפטי מקיף לעסקים וחברות בכל שלבי הפעילות ניהול עסק או חברה כרוך בהתמודדות מתמדת עם אתגרים משפטיים מגוונים. החל משלב ההקמה, דרך היבטים של

קרא עוד >>
בוררות עבודה עסקית וכללית

סכסוכים במקום העבודה או בין שותפים עסקיים יכולים להיות הרסניים לארגון, לפגוע באווירה, בתפוקה ובתוצאות הכלכליות. כמו כן, מחלוקות משפטיות מסחריות עלולות לגרור התדיינויות ממושכות

קרא עוד >>